Actividad del grupo

Daniel Espinheira ha subido el archivo 2016_la_region_renovables.pdf
      • Daniel Espinheira
        Daniel Espinheira respondió al tema de debate Proxeccion #OligopolyOFF na Galiza
        Como saberedes, desde Som Energia Galiza estamos a coordinar as proxeccións do documental #OligopolyOFF no noso territorio. A estrea farase en todo o estado entre os días 6 e 7 de maio (na Galiza penso que todas serán o...

• Daniel Espinheira
                Daniel Espinheira respondió al tema de debate Pre-Asemblea Xeral 2015: Generation Khw
                Bo día A 20 días da asemblea xeral da cooperativa penso que non nos dará tempo a facer a nosa propia asemblea xeral galega, así que teremos que tirar de medios telemáticos para as discusións pertinentes se...

Por Daniel Espinheira

Ola Nacho, efectivamente só podemos "tocar" a parte de "consumo" da factura, e en ningún caso a parte das peaxes (termo fixo).

Se usas a calculadora que atopas ao final da presentación da páxina web: http://generationkwh.es/#calculadora verás que para o teu caso, se queres financiar o 50% do consumo (de 2800kwh), terías que facer unha achega de 896€, 1792€ para cubrir o total do teu consumo. Este investimento reduciría a túa factura, na parte do consumo, durante 25 anos.

Ollo porque vexo que a calculadora falla nalgúns navegadores (a min fallame en Firefox desde gnu/linux, por exemplo, e funcióname con Chromiun/Chrome).

Eu inscribínme, o que non significa un compromiso en firme, mais si para ter unha estimación de socias interesadas. Non deixa de ser un proxecto arriscado, pois a forma xurídica de montalo aínda se está traballando, e sempre pode chegar o goberno de turno a botalo abaixo. Eu sería prudente no investimento mais paréceme importante comezar a traballar estes modelos alternativos de autoprodución.

Por Nando

Estou vendo que hai duas convocatorias, a ordinaria e a extraordinaria. Supoño que nós xuntarémos xa para a primeira, co cal deduzo que escomenzaremos a xuntanza na Coruña ás 10 non?

Boas Nando

A asemblea xeral comeza ás 9.30 en primeira convocatoria. É previsible que inicie na segunda convocatoriam mais antes das 9.30 xa estaremos por alí. Achégate canto antes xa que a emisión ás 10 xa estará en marcha, co que mellor non demorar.

Achego documentación sobre GenerationkWh que podedes ver na convocatoria da asemblea: Aspectos chave do GenerationkWh

Daniel Espinheira ha subido el archivo proxecto_cartaz_galiza-1-en-branco.png
                          Nando respondió al tema de debate Pre-Asemblea Xeral 2015: Generation Khw

• Daniel Espinheira